Idézet az évkönyvből:
„A globalizáció korában elsődleges a méretnagyság, a hatékonyság, az uniformizálás. Ennek jegyében a nemzetközi márkák behatolnak kisebb piacokra, így Magyarországra is. Eközben történelmünk, nyelvünk, az itt élők mentalitása stabil igényt támaszt egy helyi, erős “magyar” márka létezésére.
Ezt felismerve kezdtük el 1998-ban a MESTER márka forgalmazását, és az eltelt 21 év igazolja szándékaink megalapozottságát. A felhasználók hálásak, mert érthető, jól olvasható, testre szabott csomagolásban, a magyar viszonyokhoz igazodva törődünk velük. Mosolyogva, a tapasztalt mester magabiztosságával segítünk a megfelelő anyag kiválasztásában, és érthetően kommunikáljuk a felhasználási tudnivalókat.
A MESTER sokak szemében egy elképzelt, de valósághű személyként él, az én fejemben egy Küldetés, amelyhez évtizedek óta a lelkét adja a MESTER összes munkatársa.”
Járó György