Bemutatkozás

A MESTER szlogenje – „Mesterien tömít, ragaszt!” – immár több, mint két évtizede jelzi, hogy a márka a termékkínálatát azoknak szánja, akik lakásuk építésekor, felújításakor valamiben mesterkednek, mesterien szeretnék elvégezni vagy elvégeztetni munkálataikat. A MESTER márka erőssége az esztétikus csomagolás és az azon található, könnyen olvasható, érthető és hasznos információkat tartalmazó használati útmutató. Évről évre a piaci igényeknek megfelelően bővül a márka kínálata, ami elsősorban a felhasználók és a viszonteladók igényeit veszi figyelembe.


MeterAz állandó jó minőség, a széles termékválaszték, a folyamatos innováció, valamint a cég munkatársainak elkötelezettsége és hűsége hamar sikerre vitte a márkát, amely a vevők, a viszonteladók elégedettségében és a szakmai díjakban is lemérhető: a MESTER sokszoros Superbrands, MagyarBrands és Business Superbrands díjas. A MESTER a festékszakma legfontosabb beszállítói közé tartozik, és kiemelten kezeli azt. A Szobafestő-Mázoló-Tapétázó Országos Ipartestülettel Szoros együttműködésben erősítik a márkát a festő szakmában.

A márka tulajdonosa, az Optima Forma Kft. kiemelkedően fontosnak tartja az emberi kapcsolatokat mind a szállítói, a vevői, a felhasználói, mind a munkavállalói oldalról. A MESTER online kommunikációja is több csatornán folyik: a honlap fejlesztését, napra készen tartását elsődleges fontosságúnak tartja. A honlapon elérhető és egyre bővülő Boltkereső segítségével az érdeklődő megtudhatja, hogy az általa megvásárolni kívánt terméket az ő közelében hol tudja megvásárolni. A márka közösségi médiában és videómegosztó felületen is megtalálható, valamint számos online hirdetésben is szerepel.
 

A cég továbbá számos szakmai szövetség tagja, illetve pártoló tagja: így a Budapesti Tűzoltó Szövetségnek, a Tűzvédelmi Szolgáltatók és Vállalkozók Szövetségének, a Magyar Építőkémia és Vakolat Szövetségnek, valamint a Magyar Festékgyártók Országos Szövetségének.

MÉRFÖLDKÖVEK
1997:   megszületik a MESTER márkanév és a logó
1998:   a viszonteladói hálózat megkezdi a MESTER forgalmazását
2002:   először jelenik meg a márka a televízióban
2004:   megkezdődnek a MESTER Pecsét képzések
2008:   a MESTER belép a romániai piacra, elsősorban Erdély területére
2009:   viszonteladók részére megnyílik a MESTER webáruház
2014:   elindul a márka YouTube-csatornája
2017:   Boltkereső indítása a honlapon
2018:   20 éves a MESTER márka
2019:   Szoros együttműködés indul a festő szakma képviselőivel
2020:   ökovonal indítása, megújult a honlap, megújul a Boltkereső, új műveleti videók készülnek
2021:   bővül az öko termékválaszték

 „A globalizáció korában elsődleges a méretnagyság, a hatékonyság, az uniformizálás. Ennek jegyében a nemzetközi márkák behatolnak kisebb piacokra, így Magyarországra is. Eközben történelmünk, nyelvünk, az itt élők mentalitása stabil igényt támaszt egy helyi, erős “magyar” márka létezésére.
Ezt felismerve kezdtük el 1998-ban a MESTER márka forgalmazását, és az eltelt több, mint két évtized igazolja szándékaink megalapozottságát. A felhasználók hálásak, mert érthető, jól olvasható, testre szabott csomagolásban, a magyar viszonyokhoz igazodva törődünk velük. Mosolyogva, a tapasztalt mester magabiztosságával segítünk a megfelelő anyag kiválasztásában, és érthetően kommunikáljuk a felhasználási tudnivalókat. A MESTER sokak szemében egy elképzelt, de valósághű személyként él, az én fejemben egy Küldetés, amelyhez évtizedek óta a lelkét adja a MESTER összes munkatársa.”

Járó György
ügyvezető igazgató

Vissza az előző oldalra