Az ország neves gazdasági és marketing szakembereiből álló szakértői bizottság szerint – sok más név mellett – a felsorolt nevek Magyarország legismertebb és legjobban teljesítő márkái közé tartoznak: erről szól a Superbrands díjazás, melynek keretén belül a fogyasztói márkák kategóriájában Superbrands díjat és az üzleti márkákéban Business Superbrands díjat ítélnek oda.
Az, hogy a világ legnagyobb tőzsdei értékkel rendelkező márkái mellett a MESTER idén is mindkét díjat megkapta, igazolja több, mint 20 éve zajló következetes márkaépítő erőfeszítéseinket.
Különösen igaz ez az állítás, ha végignézzük a teljes névsort: még a 10 %-ot sem éri el a magyar tulajdonú márkák aránya a díjazottak között. Multinacionális brandek, márkák küzdelmében kell helytállnia az itthoni vállalkozásoknak. Ez akkor működhet (és működik!), ha odafigyelünk arra, amit a hazai piac, a magyar fogyasztók szeretnek és elvárnak.
Köszönjük ebben az Önök támogatását és tevékeny közreműködését!